2014. június 26., csütörtök

Gyerekek véleménye a szeretetről

Mi a szeretet?



Egy tudományos kísérlet részeként megkérdeztek pár 4 és 8 év közti gyermeket, hogy szerintük mi  a szeretet. Megdöbbentő, elgondolkoztató vélemények születtek:

Nikolett, 8 éves: Ha jobban szeretnél szeretni, akkor egy olyan baráttal kezdd akit utálsz

Rebeka, 8 éves: Mikor nagymamának begyulladtak az izületei nem tudta már a lábain kifesteni a körmeit. Nagypapa segített neki, pedig neki is ízületi gyülladása van. Ez  a szeretet.

Marika, 4 éves: a szeretet az, mikor a kutyusom megnyalja az orrom, akkor is mikor egész nap nem foglalkozom vele

Zsolti, 4 éves: Mikor szeret valaki máshogy mondja ki a neved, valahogy érzed, hogy az ő szájában biztonságban van a neved

Karesz, 5 éves: a szeretet az, mikor egy lány bekölnizi magát, egy fiú borotválkozó arcszeszt tesz magára és elindulnak, hogy szagolgassák egymást.

Kriszti, 6 éves: a szeretet az amikor az étteremben odaadod másnak a sült krumplidat anélkül hogy te kérnél az övéből

Robi, 7 éves: a szeretet az mikor karácsonykor a szobában van. Mikor egy pillanatra abbahagyod az ajándékok kicsomagolását akkor lehet meghallani

Csilla, 8 éves: a zongoravizsgámon egyedül voltam és nagyon féltem, egy pillanatra odanéztem  a közönségre, apu ott volt, mosolygott rám és integetett nekem. Utána már nem féltem.

Nóri, 7 éves: a szeretet az, mikor megmondod egy fiúnak, hogy tetszik az inge és utána minden nap azt hordja

Dani, 7 éves: a szeretet az, mikor anya kávét főz apának és mielőtt odaadná belekortyol a biztonság kedvéért, hogy biztosan finom-e

Júlia, 8 éves: ha nem gondolod komolyan ki se kéne mondani, viszont ha komolyan gondolod sokszor ki kell mondani. Az emberek hamar elfelejtik.


A gyerekek szíve még tiszta, őszinte. Tanulni lehet tőlük

Forrás: youtube

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Olvasom a cikkeidet és egyik nap kint hagytam megnyitva az oldalad.
    Most vettem észre hogy a Párom kirakta a kedvencekbe!:)
    Azt hiszem ez egyértelmű elismerés! :)
    Üdv:Kriszti

    VálaszTörlés